• 17-06-2013, 13:08:29
    #28
    KabloBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    samanyolunun logosu mu değişti o ne acaba, ya da eski logo mu
    http://www.samanyoluhaber.com/
  • 17-06-2013, 13:11:01
    #29
    yeni logoymuş ilk defa gördüm
  • 03-07-2013, 08:28:25
    #30
    Allah razı olsun, duygulanmamak elde değil.
  • 04-07-2013, 21:56:06
    #31
    Harika
  • 04-07-2013, 22:30:37
    #32
    Biraz önce izledim gözlerim doldu.
  • 06-07-2013, 14:31:50
    #33
    Dün izlemiştim gözyaşlarımı tutamadım.
  • 27-07-2013, 19:31:38
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Yeni izledim , mükemmel görüntüler gerçekten . Tüylerim diken diken oldu , tüm Müslüman kardeşlerim izlemesi gerek bu güzel zamanlarda.