• 04-04-2013, 21:24:32
    #10
    Aynen öyle ama geç olmuş hocam. Androidden kimse pişman olmaz. Arkadaş kasar demiş ama note 2 yi uzun zamandır kullaniyorum.bundan önce de vardi bir tane ne onda ne de bunda kasma görmedim asla. Sadece uygulamadan kaynaklı kasıntılar olabilir. Uygulama dandiktir kasar. Gerçi ona da denk gelmedim

    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
  • 04-04-2013, 21:48:08
    #11
    gerçekten apple fan ı olsaydınız burda yaşasın özgürlük demezdiniz. Çünküü jailbreakli ios cihazların ne kadar özgür olduğunu biliyor olurdunuz
  • 04-04-2013, 22:59:27
    #12
    bendede note 2 var sırf apple uygulamaları kaliteli oldugu için mini ipad aldım tamam samsung hoş telefon yapıyor özellik açısından iyi ama yazılım açısından ios'un yanından geçemez
  • 04-04-2013, 23:25:25
    #13
    Yorumuma birkaç zıt yorum gelmiş. Açıklama gereği hissettim.

    # Öncelikle telefonunuza virüs bulaşmadığı, sonsuza kadar bulaşmayacağı veya bir başkasının telefonuna bulaşmayacağı anlamına gelmez. Örnek vermek gerekirse eğer söylediğiniz gibi virüs sorunu yoksa onca antivirüs uygulaması neden var bu cihaz için? bkz.: http://www.ceprobot.com/android-cep-...ogramlari.html

    # Kasma sorununa geldiğimiz zaman android için genel konuşmuştum. Fakat sizin için sıkıntı yaşayan 2 arkaşın konularını örnek vermek istiyorum. Ayrıca çözüm önerileri arasında virüs girmiştir, onu hallet gibi bir yorum da var. bkz.: http://www.androidpit.com.tr/tr/andr...avas-calisiyor, http://www.maxicep.com/android-cihaz...ok-753495.html

    # Son olarak, burada pek çok olumlu yorum görebiliriz fakat söylediğimi kanıtlar nitelikte de yorumlar var. İncelemenizi tavsiye ederim. (http://reviews.tr.samsung.com/7463-t...ws/reviews.htm)
    İyi forumlar.
  • 05-04-2013, 00:44:40
    #14
    Galaxy s3 premium suite kullanmaktayım. Ne yazık ki kasar dediğiniz android. Aynı ekranda iki uygulama çalıştırıyor. Şarjı iphone 4s den fazla gidiyor.

    Ki arkadaşım ios güncellemesi yaptı diye telefonu internete bağlanmadı. Hatalı güncelleme yaptıklarını da biliyorsunuzdur iphone veya apple fanıysanız.

    Yani ufak tefek sorunlar her cihazda çıkar. Ama artık androidli telefonlar işlemci ram olarak ayrıca çeşit ve olanak olarak (mesela kalem note'daki) iphonedan bir gömlek üsttedir.

    O virüs programı dediğin şeyler şöyle uyarıyor. Eğer indirdiğiniz oyun uygulaması rehbere ulaşma isteği isterse uyarıyor silmek ister misin diye. Ama zaten indirmeden izinlerine bakabilirsiniz istediğiniz uygulamaların. Ben trust go kullanıyorum. İzinleri kontrol ediyor ayrıca telefonumu gps üzerinden bulmamı kitlememi açmamı sim çıkarılırsa kilitleyip bütün bilgileri silmeyi sağlıyor. iPhonum nerde uygulaması gibi bişey yani.

    Kolay gelsin.

    Edit: kasıyor dediğin büyük ihtimal hatalı üretim okursan anlarsın. Benim amcama sim kart okumayan iphone 5 sattılar 1 aydır amerikadan iphone bekliyor garantide bunu da göze al. Her firma hata yapabilir. Her elektronik cihaz alımında 10000de 1 bozuk çıkma ihtimali vardır.
  • 05-04-2013, 02:11:44
    #15
    YMG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gerçekten apple fan ı olsaydınız burda yaşasın özgürlük demezdiniz. Çünküü jailbreakli ios cihazların ne kadar özgür olduğunu biliyor olurdunuz
    gerçekten bir apple fan'ı olsaydın jailbreakli ios kullanmazdın
  • 05-04-2013, 03:06:45
    #16
    Gördün mü ya bende de bir spor araba fanlığı var.
    Geçen Jaguar'ı sattım. Üstüne kuş pislemişti. Şu sıralarsa Ferrari takılıyorum. Her an değişebilirim.
  • 05-04-2013, 04:16:26
    #17
    berkanmolla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adınıza üzüldüm, umarım birkaç gün sonra Telefonuma virüs bulaştı, nasıl düzeltebilirim? Telefonum kasmaya başladı daha yeni aldım, ne yapayım? gibi şeylerle konu açmazsınız. Hayırlı olsun
    Note 2 kullanmadığın nasılda belli oluyor
  • 05-04-2013, 05:23:51
    #18
    Vay kapitalizmin gözü kör ola.Adamlara bak Samsung-Apple kavgasına tutuşmuşlar Para verseler savunulmayacak şeylerin üstüne para alıp yaptırıyolarya helal olsun