Konu
Apple Fanı Olarak Artık...
04-04-2013, 22:59:27
#12
Misafir
bendede note 2 var sırf apple uygulamaları kaliteli oldugu için mini ipad aldım tamam samsung hoş telefon yapıyor özellik açısından iyi ama yazılım açısından ios'un yanından geçemez