Aynen öyle

ama geç olmuş hocam. Androidden kimse pişman olmaz. Arkadaş kasar demiş ama note 2 yi uzun zamandır kullaniyorum.bundan önce de vardi bir tane ne onda ne de bunda kasma görmedim asla. Sadece uygulamadan kaynaklı kasıntılar olabilir. Uygulama dandiktir kasar. Gerçi ona da denk gelmedim
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2