Konu
Apple Fanı Olarak Artık...
05-04-2013, 03:06:45
#16
Neymaro
Gördün mü ya bende de bir spor araba fanlığı var.
Geçen
Jaguar
'ı sattım. Üstüne kuş pislemişti. Şu sıralarsa
Ferrari
takılıyorum. Her an değişebilirim.