• 29-03-2013, 13:41:05
    #1
    Arkadaşlar ziraat hesabım vardı.Dün gittim denizbank yapıkredi birde ptt hesbaı açtırdım kendime deniz bank dediki ayda 7,5 yapı kredi 6 ayda 50 tl keseceklerini söylediler bunları ipal ettirememiyiz
  • 29-03-2013, 13:43:25
    #2
    Profilinde yer alan yaş bilgini göz önüne alarak söylüyorum. Eğer öğrenciysen okulundan alacağın öğrenci belgeni bankaya götürmen durumunda hesap işletim ücreti almayacaklardır.
  • 29-03-2013, 13:59:49
    #3
    Rudeboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profilinde yer alan yaş bilgini göz önüne alarak söylüyorum. Eğer öğrenciysen okulundan alacağın öğrenci belgeni bankaya götürmen durumunda hesap işletim ücreti almayacaklardır.
    Evet yaşım 18.Hocma ben bu senin deidkleirni internette okudum ama bankacılar diyorki lise öğrencisi geçersiz.Üniversite öğrencisi olursan hesap işletim ücreti almıyoruz diyorlar
  • 29-03-2013, 16:47:40
    #4
    Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet yaşım 18.Hocma ben bu senin deidkleirni internette okudum ama bankacılar diyorki lise öğrencisi geçersiz.Üniversite öğrencisi olursan hesap işletim ücreti almıyoruz diyorlar
    Evet hatırladığım kadarıyla YKB lise öğrenci belgelerini kabul etmiyordu. Lise döneminde Garanti veya İş Bankası'na lise öğrenci belgemle hesap açtırdığımı hatırlıyorum. İşine yararsa bu iki bankaya sorabilirsin. Yok illaki YKB ve Denizbank diyorsan hesap işletim ücretinin önüne geçmenin bir diğer yöntemi düzenli ödeme talimatı vermek. Her ay otomatik ödeme ile ödeyebileceğin faturaların varsa bağlat hesabına, kafan rahat olsun.

    Son yöntem hesap işletim ücreti kesildikten sonra itiraz etmek. Bkz: BANKALARA HESAP İŞLETİM ÜCRETİ ÖDEMEYİN
    Ama bu eski bir konu. Hala geçerliliği sürüyormudur bilmem.
  • 29-03-2013, 16:50:16
    #5
    İş bankasıda üniversite öğrencilerinin belgelerini kabul ediyor.
    Eğer olmazsa kuveyttürk'den açabilirsin. Hiçbir kesinti yapmıyor.
  • 29-03-2013, 16:58:47
    #6
    kuveyt burda yok onu ve garantiyi açtıracam
  • 29-03-2013, 18:24:45
    #7
    2 ay önce ziraat bankası hesabı açtırmıştım ögrenci belgesini dahi vermiştim gerek yok biz burdan görüyoruz demişlerdi bugün hesap işletim ücreti kesmişler