Profilinde yer alan yaş bilgini göz önüne alarak söylüyorum. Eğer öğrenciysen okulundan alacağın öğrenci belgeni bankaya götürmen durumunda hesap işletim ücreti almayacaklardır.
Evet yaşım 18.Hocma ben bu senin deidkleirni internette okudum ama bankacılar diyorki lise öğrencisi geçersiz.Üniversite öğrencisi olursan hesap işletim ücreti almıyoruz diyorlar