Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet yaşım 18.Hocma ben bu senin deidkleirni internette okudum ama bankacılar diyorki lise öğrencisi geçersiz.Üniversite öğrencisi olursan hesap işletim ücreti almıyoruz diyorlar
Evet hatırladığım kadarıyla YKB lise öğrenci belgelerini kabul etmiyordu. Lise döneminde Garanti veya İş Bankası'na lise öğrenci belgemle hesap açtırdığımı hatırlıyorum. İşine yararsa bu iki bankaya sorabilirsin. Yok illaki YKB ve Denizbank diyorsan hesap işletim ücretinin önüne geçmenin bir diğer yöntemi düzenli ödeme talimatı vermek. Her ay otomatik ödeme ile ödeyebileceğin faturaların varsa bağlat hesabına, kafan rahat olsun.

Son yöntem hesap işletim ücreti kesildikten sonra itiraz etmek. Bkz: BANKALARA HESAP İŞLETİM ÜCRETİ ÖDEMEYİN
Ama bu eski bir konu. Hala geçerliliği sürüyormudur bilmem.