Konu
Bankaların Hesap İşletim Ücreti Hakkında ?
29-03-2013, 18:24:45
#7
selcuksepetci
2 ay önce ziraat bankası hesabı açtırmıştım ögrenci belgesini dahi vermiştim gerek yok biz burdan görüyoruz demişlerdi bugün hesap işletim ücreti kesmişler