• 12-03-2013, 15:40:31
    #19
    devrimci değil diyenler okullarda yapılan olaylara bakın bu konu için olmasada %99 devrimci kisiler yapiyor siyasete çevirmicem konuyu fakat arastirin istedginiz kadar genende hep aynı ünversitelerde eylem oluyor
  • 12-03-2013, 15:56:27
    #20
    iyisite.NET
    facebookum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    devrimci değil diyenler okullarda yapılan olaylara bakın bu konu için olmasada %99 devrimci kisiler yapiyor siyasete çevirmicem konuyu fakat arastirin istedginiz kadar genende hep aynı ünversitelerde eylem oluyor
    Bırakın şimdi devrimi felan da, söylenenler yanlış mı ? İstekleri kötü birşey mi ?
    Bunun devrimle alakası felan yok. Eğer devrimciler yapıyorsa bile helal olsun onlara haklarını arıyorlar. Fiyatlardan haberiniz var mı ?
  • 12-03-2013, 16:02:20
    #21
    Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bırakın şimdi devrimi felan da, söylenenler yanlış mı ? İstekleri kötü birşey mi ?
    Bunun devrimle alakası felan yok. Eğer devrimciler yapıyorsa bile helal olsun onlara haklarını arıyorlar. Fiyatlardan haberiniz var mı ?
    yok anlamkta zorluk çekıyon galiba özel güvenlikçeleri felanda savunudugm yok fakat oda asgari ücretle çalisan emir kulu

    güvenlikçilerde bunu hak etmıyor ama onları emiri verende o okulun müdürleri yapmasan ya kendı cannında olucan yada işten kovulcan
  • 12-03-2013, 16:23:03
    #22
    facebookum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok anlamkta zorluk çekıyon galiba özel güvenlikçeleri felanda savunudugm yok fakat oda asgari ücretle çalisan emir kulu

    güvenlikçilerde bunu hak etmıyor ama onları emiri verende o okulun müdürleri yapmasan ya kendı cannında olucan yada işten kovulcan
    konuyu takımlara katmayın.

    özel güvenlikcinin hiç bir şekilde kelepçelemeye hakkı yokmuş bu ögrenciler savcılıga suç duyurusunda buluncaklardı en son ve güvenlikciler haklı ya darp raporu almışlar


    Artık özel güvenlikcimi polismi bilmiyorum birde şöyle bi video izleyin.

    0:25 vuran Futbolcu .

    http://www.itusozluk.com/video/polis...FDzd%FDr/30313
  • 12-03-2013, 16:27:56
    #23
    iyisite.NET
    selcuksepetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuyu takımlara katmayın.

    özel güvenlikcinin hiç bir şekilde kelepçelemeye hakkı yokmuş bu ögrenciler savcılıga suç duyurusunda buluncaklardı en son ve güvenlikciler haklı ya darp raporu almışlar


    Artık özel güvenlikcimi polismi bilmiyorum birde şöyle bi video izleyin.

    0:25 vuran Futbolcu .

    http://www.itusozluk.com/video/polis...FDzd%FDr/30313
    Ö.G.G`nin olması gereken durumlarda kelepce takma hakkı vardır.
  • 12-03-2013, 16:38:37
    #24
    selcuksepetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuyu takımlara katmayın.

    özel güvenlikcinin hiç bir şekilde kelepçelemeye hakkı yokmuş bu ögrenciler savcılıga suç duyurusunda buluncaklardı en son ve güvenlikciler haklı ya darp raporu almışlar


    Artık özel güvenlikcimi polismi bilmiyorum birde şöyle bi video izleyin.

    0:25 vuran Futbolcu .

    http://www.itusozluk.com/video/polis...FDzd%FDr/30313
    ne desem anlamıcan onun için birsey demıcem hak eden hakkını alır heryerde herzaman adam olana niye birsey yapmıyolar
  • 12-03-2013, 16:52:36
    #25
    Güvenlikler %100 hatalı.

    Fakat 1.5 lira olan nedir? 3 çeşit yemeğe yapılan toplam zam miktarı mı?
  • 12-03-2013, 16:55:42
    #26
    facebookum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne desem anlamıcan onun için birsey demıcem hak eden hakkını alır heryerde herzaman adam olana niye birsey yapmıyolar
    anlamicagımı nerden çıkarttın ?

    1-2 video göstercem konu dışı olabilir bunlar haksız bunlar adam degil dimi ? adam olana ne demek ?

    polis kimdir bunun tanımınımı yapalım.

    Hükümet degiştikce polisde kişiligini degiştiriyor,kendini dokunulmaz lidermi sanıyor artık bilemiyorum.hükümete devlete göre kendini programlıyor biri karşı gelmedikce ülkenin halkın üstüne saldırıyor bu teşkilatı halkdan kim koruyacak kendi halkına zarar veren bu kişilikler
    (%50 den fazlası torpille yerleşmiş kişilikler bunlar)

    Dün gece abime küfür eden bir şahıs vardı polis geldi polis ortalama 22-23 yaşında olayı ayırmak içinmi artık kendi korkusumu bilmiyorum bize karşı silah çekti biber gazını anlıyoruz artık bu silah neyin nesi ?

    itü sözlük alıntısı 
    
    çok değil.. daha 1 sene önce iki polis elleri kelepçeli bir kadını kameraların gözü önünde evrie çevire dövmüştü.
    
    ve yine çok değil 2 sene önce metin lokumcu’yu biber gazıyla öldürürken “ama karşı çıktı” demişlerdi.
    
    dur ihtarı'na uymadığı için genç yaşta öldürülen baran tursun'a, 
    
    karakolda işkenceyle katledilen festus okey'e, 
    
    gazlı müdahale sonucu ölen devrimci öğretmen metin lokumcu'ya inat bir de "müjde" vermişdi başbakan: 
    
    "emniyet teşkilatımız, demokrasimizin daha da pekişmesi için aynı azim ve kararlılıkla çalışmalarına devam edecektir.” diye.
    
    hem de tüm bu olaylardan hemen sonra…
    
    bugün bellerinde demir jopla dolaşan polislerden kim koruyacak bu halkı.
    (Kişiligini degiştirmeyen görevini adam gibi kullanan tüm polislere teşekkür ederim ve özür dilerim )



    http://www.youtube.com/watch?v=tAnIYNiNxbI


    Dayak yiyen Asker


    http://www.youtube.com/watch?v=3K9kYCfDYWg


    şikayetci olan abisi 2-3 hafta sonra abisi üst mahalede ölü bulundu (aynı mahalede oturuyorum)


    konu dışındayım,yazım yanlışı anlamsız cümleler içinde özür dilerim birşeylerin farkına varılması gerek özel güvenlikciden tut polise kadar bu haklı bunlardan kim koruyacak.



    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güvenlikler %100 hatalı.

    Fakat 1.5 lira olan nedir? 3 çeşit yemeğe yapılan toplam zam miktarı mı?
    dün radyo programına katılan bir ögrenciden duyduklarım 1 haftada kantinde sürekli ücret artımı olmuş günlük 2-3 günde bir kuruş arttırmışlar tek sefer yemekte 1,5 lira 2.yemegi yemek isteyenler 4.5 liradan fazla ödüyormuş
  • 12-03-2013, 17:43:14
    #27
    selcuksepetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dün radyo programına katılan bir ögrenciden duyduklarım 1 haftada kantinde sürekli ücret artımı olmuş günlük 2-3 günde bir kuruş arttırmışlar tek sefer yemekte 1,5 lira 2.yemegi yemek isteyenler 4.5 liradan fazla ödüyormuş
    Protestoyu yapan öğrenci tipleri sadece üniversiteyi karıştırmak için bile gelmiş olsa %100 haklılar.

    Farklı olay lise ve üniversitede oldu. Fiyatlar piyasa fiyatının üzerinde ve yiyecekler kalitesizdi.

    Kantin ihalesinden 100 lira fazla kazanacağız, 10 lira fazla rüşvet alacağız diye öğrenciler yolup, kalitesiz gıdaları dayıyorlar. Sorun kantin işletmelerinde değil, üniversite yönetimlerinde.