• 12-03-2013, 10:11:12
    #10
    Adamın kendine hayrı yok özel güvenlik olmuş...
    Bu arada merak ettim yemeklere ne kadar zam gelmiş?
  • 12-03-2013, 10:55:42
    #11
    http://www.memurlar.net/haber/349385/

    Habercilikte çığır açmış.

    edit başıma ne gelecekse gelsin


    http://www.youtube.com/watch?v=Y0AkFkd7wTI

    bunların adı şerefsizliktir
  • 12-03-2013, 11:12:22
    #12
    Ekmekle adam mı öldürecekler ya, genelde saçma sapan şeyler yapıyor olabilirler ama bu adamlara sadece kendi çapında açıklama yapma hakkı vermezsen yarın molotof atarlar. Bence öğrencilerin yaptıkları gereksiz ama bu kadar sert bir mudahale olmamalıydı.
  • 12-03-2013, 11:41:37
    #13
    Gereksiz dediğiniz şey ODTÜde özel bir kantine karşı yapıldı. Büyük indirimler ve markalarda iyileşme sağlandı.
  • 12-03-2013, 11:42:17
    #14
    1.50 tl oldu
  • 12-03-2013, 12:13:58
    #15
    hep devrimci takılan gencler koca okulun bir akıllısı bunlar gibi herseye eylem yapiyolar okulamı geliyolar belli değil
  • 12-03-2013, 14:51:04
    #16
    Üyeliği durduruldu
    facebookum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hep devrimci takılan gencler koca okulun bir akıllısı bunlar gibi herseye eylem yapiyolar okulamı geliyolar belli değil
    Ne alakası var bunun devrimcilikle. Adamlar siyasi bir slogan bile atmamış konuyu tutup devrimciliğe bağlamassınız. her gösteri yapan , hakkını arayan kişi devrimcimi oluyo. Eğer öyleyse devrimci olmayanların eşşekten bir farkı yok , koy önüne otunu gerisini düşünmeden yesin. Adamlar orda haklı oldukları bir konuda , gayet normal bir şekilde eylemini yapıyor. Güvenlikçilere 4-5 molotof sallasalardı böyle artislik yapamazlardı, ne zaman g*tleri sıkışsa o zaman uzlaşma yoluna gidiyolar. Onun haricinden havalarından geçilmez.
  • 12-03-2013, 14:57:08
    #17
    Üyeliği durduruldu
    o çocuğun kafasına jopla vuran insan müsveddesine monte etmek gerek kullandığı aleti.
  • 12-03-2013, 15:03:53
    #18
    iyisite.NET
    facebookum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hep devrimci takılan gencler koca okulun bir akıllısı bunlar gibi herseye eylem yapiyolar okulamı geliyolar belli değil
    Ne alaka hocam yaa ?
    Bu nasıl bir düşünce tarzıdır ?
    Öğrenciler zaten okula, kalacak yere, kitaba, deftere, servise para yetiremiyor.

    Birde kantin fiyatları artık sabır taşıracak boyuta ulaşıyor.

    Üzüldüm bu tarz düşünen birinin varolmasına.