Adamın kendine hayrı yok özel güvenlik olmuş...
Bu arada merak ettim yemeklere ne kadar zam gelmiş?
Özel güvenlik mi, Özel imha ekibi mi?
28
●1.652
- 12-03-2013, 10:55:42http://www.memurlar.net/haber/349385/
Habercilikte çığır açmış.
edit başıma ne gelecekse gelsin
http://www.youtube.com/watch?v=Y0AkFkd7wTI
bunların adı şerefsizliktir - 12-03-2013, 12:13:58hep devrimci takılan gencler koca okulun bir akıllısı bunlar gibi herseye eylem yapiyolar okulamı geliyolar belli değil
- 12-03-2013, 14:51:04Üyeliği durdurulduNe alakası var bunun devrimcilikle. Adamlar siyasi bir slogan bile atmamış konuyu tutup devrimciliğe bağlamassınız. her gösteri yapan , hakkını arayan kişi devrimcimi oluyo. Eğer öyleyse devrimci olmayanların eşşekten bir farkı yok , koy önüne otunu gerisini düşünmeden yesin. Adamlar orda haklı oldukları bir konuda , gayet normal bir şekilde eylemini yapıyor. Güvenlikçilere 4-5 molotof sallasalardı böyle artislik yapamazlardı, ne zaman g*tleri sıkışsa o zaman uzlaşma yoluna gidiyolar. Onun haricinden havalarından geçilmez.facebookum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-03-2013, 15:03:53Ne alaka hocam yaa ?facebookum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu nasıl bir düşünce tarzıdır ?
Öğrenciler zaten okula, kalacak yere, kitaba, deftere, servise para yetiremiyor.
Birde kantin fiyatları artık sabır taşıracak boyuta ulaşıyor.
Üzüldüm bu tarz düşünen birinin varolmasına.
