hep devrimci takılan gencler koca okulun bir akıllısı bunlar gibi herseye eylem yapiyolar okulamı geliyolar belli değil
Ne alaka hocam yaa ?
Bu nasıl bir düşünce tarzıdır ?
Öğrenciler zaten okula, kalacak yere, kitaba, deftere, servise para yetiremiyor.
Birde kantin fiyatları artık sabır taşıracak boyuta ulaşıyor.
Üzüldüm bu tarz düşünen birinin varolmasına.