hep devrimci takılan gencler koca okulun bir akıllısı bunlar gibi herseye eylem yapiyolar okulamı geliyolar belli değil
Ne alakası var bunun devrimcilikle. Adamlar siyasi bir slogan bile atmamış konuyu tutup devrimciliğe bağlamassınız. her gösteri yapan , hakkını arayan kişi devrimcimi oluyo. Eğer öyleyse devrimci olmayanların eşşekten bir farkı yok , koy önüne otunu gerisini düşünmeden yesin. Adamlar orda haklı oldukları bir konuda , gayet normal bir şekilde eylemini yapıyor. Güvenlikçilere 4-5 molotof sallasalardı böyle artislik yapamazlardı, ne zaman g*tleri sıkışsa o zaman uzlaşma yoluna gidiyolar. Onun haricinden havalarından geçilmez.