selcuksepetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dün radyo programına katılan bir ögrenciden duyduklarım 1 haftada kantinde sürekli ücret artımı olmuş günlük 2-3 günde bir kuruş arttırmışlar tek sefer yemekte 1,5 lira 2.yemegi yemek isteyenler 4.5 liradan fazla ödüyormuş
Protestoyu yapan öğrenci tipleri sadece üniversiteyi karıştırmak için bile gelmiş olsa %100 haklılar.

Farklı olay lise ve üniversitede oldu. Fiyatlar piyasa fiyatının üzerinde ve yiyecekler kalitesizdi.

Kantin ihalesinden 100 lira fazla kazanacağız, 10 lira fazla rüşvet alacağız diye öğrenciler yolup, kalitesiz gıdaları dayıyorlar. Sorun kantin işletmelerinde değil, üniversite yönetimlerinde.