• 04-03-2013, 23:18:17
    #10
    masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki koskoca firefox bu hatalarını görüp neden hala düzeltmiyor..
    Bak orasını bende anlamış değilim.

    karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2004'ten bu yana kullandığım Mozilla Firefox'u bu yüzden bıraktım. Google Chrome daha hızlı.

    Fakat Firefox benim canımdır, Firebug için kullanıyorum sadece. O konuda vazgeçilmez olduğu kesin. Firefox, Chrome'dan daha iyi ve kaliteli olduğunu düşüyorum fakat sörf yaptığım zaman tarayıcının çökmesi donması hoşumuza gitmez.

    Google Chrome...
    Bu yüzden Google chrome ile tanıştım ama daha kullanmaya alışamadım firefoxu bırakamıyorum.. ama bu gidişle mecbur bırakıcam gibi.
  • 05-03-2013, 00:24:54
    #11
    masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki koskoca firefox bu hatalarını görüp neden hala düzeltmiyor..
    Bu donma sorunun kaynağı aslında flash kaynaklı. Flash her yerde donar, Apple bu yüzden cihazlarında flash'a izin vermiyor.Birde firefox kullandığımız aman, onlarca eklenti kuruyoruz.
    Flash'ı kapatıp, ssd disk ile Firefox kullanırsan kaymak gibi akar tarayıcı.

    http://lifehacker.com/5976082/browse...and-opera-1212

    Tarayıcı hız testinde kimin birinci olduğu apaçık ortada.
  • 05-03-2013, 08:02:29
    #12
    4 sene frefox kullandim 1 kere cokmedi
  • 05-03-2013, 10:11:04
    #13
    Lone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 sene frefox kullandim 1 kere cokmedi
    o zaman iyi kullanamamışsın bidaha kullan

    karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu donma sorunun kaynağı aslında flash kaynaklı. Flash her yerde donar, Apple bu yüzden cihazlarında flash'a izin vermiyor.Birde firefox kullandığımız aman, onlarca eklenti kuruyoruz.
    Flash'ı kapatıp, ssd disk ile Firefox kullanırsan kaymak gibi akar tarayıcı.

    http://lifehacker.com/5976082/browse...and-opera-1212

    Tarayıcı hız testinde kimin birinci olduğu apaçık ortada.
    flaş olmayınca da bi işe yaramıyor hocam
  • 05-03-2013, 10:53:26
    #14
    Google Chrome kullanıcısıydım fakat Yandex Browser kullanıyorum 3-4 gündür daha hızlı kullanışlı gibi geldi.
  • 05-03-2013, 15:16:30
    #15
    Bugün eklentiler sayfasında yan uygulamalar bölümünü gördüm. orayı bilmiyordum. birsürü saçma sapan yan uygulamalar yüklenmiş. toplamda 10 tane filan vardı. sadece flash ve adobe reader ı bıraktım diğerlerini devre dışı bıraktım. Bakalım şimdi ne olucak