4 sene frefox kullandim 1 kere cokmedi
o zaman iyi kullanamamışsın bidaha kullan
Bu donma sorunun kaynağı aslında flash kaynaklı. Flash her yerde donar, Apple bu yüzden cihazlarında flash'a izin vermiyor.Birde firefox kullandığımız aman, onlarca eklenti kuruyoruz.
Flash'ı kapatıp, ssd disk ile Firefox kullanırsan kaymak gibi akar tarayıcı.
http://lifehacker.com/5976082/browse...and-opera-1212
Tarayıcı hız testinde kimin birinci olduğu apaçık ortada.
flaş olmayınca da bi işe yaramıyor hocam