Lone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 sene frefox kullandim 1 kere cokmedi
o zaman iyi kullanamamışsın bidaha kullan

karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu donma sorunun kaynağı aslında flash kaynaklı. Flash her yerde donar, Apple bu yüzden cihazlarında flash'a izin vermiyor.Birde firefox kullandığımız aman, onlarca eklenti kuruyoruz.
Flash'ı kapatıp, ssd disk ile Firefox kullanırsan kaymak gibi akar tarayıcı.

http://lifehacker.com/5976082/browse...and-opera-1212

Tarayıcı hız testinde kimin birinci olduğu apaçık ortada.
flaş olmayınca da bi işe yaramıyor hocam