Bugün eklentiler sayfasında yan uygulamalar bölümünü gördüm. orayı bilmiyordum. birsürü saçma sapan yan uygulamalar yüklenmiş. toplamda 10 tane filan vardı. sadece flash ve adobe reader ı bıraktım diğerlerini devre dışı bıraktım. Bakalım şimdi ne olucak