masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki koskoca firefox bu hatalarını görüp neden hala düzeltmiyor..
Bak orasını bende anlamış değilim.

karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2004'ten bu yana kullandığım Mozilla Firefox'u bu yüzden bıraktım. Google Chrome daha hızlı.

Fakat Firefox benim canımdır, Firebug için kullanıyorum sadece. O konuda vazgeçilmez olduğu kesin. Firefox, Chrome'dan daha iyi ve kaliteli olduğunu düşüyorum fakat sörf yaptığım zaman tarayıcının çökmesi donması hoşumuza gitmez.

Google Chrome...
Bu yüzden Google chrome ile tanıştım ama daha kullanmaya alışamadım firefoxu bırakamıyorum.. ama bu gidişle mecbur bırakıcam gibi.