Dostum senin kaliteli, elit insan anlayışın yanlış. Yediği içtiğinin resmini paylaşmak, bulunduğu mekanı check in yapmak tam bir görgüsüzlük abidesidir. Zengin olup bu güruha katılmak çok da matah bir şey değil. Kanaat bitmez tükenmez bir hazinedir, bunu sakın unutma. Ve gözün kendinden yüksekte olanlarda değil, aşağıda olanlarda olsun. Bak evsiz adamlara, bak fakir insanlara, bak asgari ücretle evine iki ekmek almaya çalışan insanlara, bak eli kolu olmayan insanlara, göremeyen duyamayan insanlara... Ve şükret dostum. Günü akşam edebiliyorsan şükret!
İnsana dünyayı versen gözü doymaz da, bir karış toprak gün gelir o gözü doyurur... Namaza niyaza dört kolla sarıl, dua et bol bol. Nasipse gelir yemenden, değilse ne gelir elden..