gittim iş başvurusuna adam dedi asgari ücret dedim tamam ssk hemen yapamam dedi tamam dedim yemek burda yeriz dedi yol senden dedi 2 gidiş 2 geliş 4 vesayit onada tamam ama adam gazeteye ilan vermiş herkez arıyor oda haklı olarak değerlendirmek istiyor form doldurdum geldim cuma yada pazartesi arar bilgi alırsın diyor ne güzel sevinip gitmiştim ama yine olmadı....