• 18-05-2022, 00:55:31
    #1
    Belki bilenleriniz vardır bundan bir kaç ay önce kaliteli ve ucuz hosting firmaları adlı R10'da bir makale yayınlamıştım. Kendileri benimle iletişime geçtiler ve bizide test edermisiniz diye sordular.
    Bu denli özgüvenli şekilde bana mesaj atmaları beni şaşırtmıştı çünkü mesaj, mail, attıgım firmalar bir çok firma geri dönüş yapamamışlardı
    Bende kendilerine bir adet verebilirse sunucu yoksada hosting vermelerini test yapabilecegimi söyledim.
    İkisinide verdiler.
    İkisinide kullandım ve gerçek bir hizmet aldım. şunu söyleyebilirimki ilerleyen yılların parlayan yıldızı olucaktır.
    Kendileriyle güzel bir dostlukta kurdum ticaretimizin dışında sohbet muhabbette ediyoruz.
    Kendileri gerçekten güzel işler yapmakta ben tavsiye ediyorum.
    Teşekkürler @UzmanlarHosting;
  • 18-05-2022, 00:59:13
    #2
    Dediklerinize katılıyorum. istisnasız tüm piyasa hosting firmalarını denedim ve işte bu dediğim firma uzmanlar hosting oldu. Kendilerini deneyimledikten sonra Reseller satın aldım ve ilerleyen süreçte tüm sitelerimi taşıyacağım.
  • 18-05-2022, 01:24:40
    #3
    Adı üstünde uzmanlar
  • 18-05-2022, 07:34:01
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Reklam kokan hareketler gibi geldi bana hocam. Günahınızı almam istemem ama. İş başka dostluk kurmak başka, şahsen kimse dost olduğu birinin sistemini kötülemez. İlgili firmayı tanımıyorum. Ama yorumlardan çıkardığım düşünce böyle, ve keşke detaylı bir analiz olsa idi.
  • 18-05-2022, 16:16:17
    #5
    Alkewebtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belki bilenleriniz vardır bundan bir kaç ay önce kaliteli ve ucuz hosting firmaları adlı R10'da bir makale yayınlamıştım. Kendileri benimle iletişime geçtiler ve bizide test edermisiniz diye sordular.
    Bu denli özgüvenli şekilde bana mesaj atmaları beni şaşırtmıştı çünkü mesaj, mail, attıgım firmalar bir çok firma geri dönüş yapamamışlardı
    Bende kendilerine bir adet verebilirse sunucu yoksada hosting vermelerini test yapabilecegimi söyledim.
    İkisinide verdiler.
    İkisinide kullandım ve gerçek bir hizmet aldım. şunu söyleyebilirimki ilerleyen yılların parlayan yıldızı olucaktır.
    Kendileriyle güzel bir dostlukta kurdum ticaretimizin dışında sohbet muhabbette ediyoruz.
    Kendileri gerçekten güzel işler yapmakta ben tavsiye ediyorum.
    Teşekkürler @UzmanlarHosting;
    Güzel ve değerli yorumunuz için teşekkür ederim. Umarım bir ömür birlikte çalışma fırsatımız olur.
  • 18-05-2022, 16:30:35
    #6
    tescill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reklam kokan hareketler gibi geldi bana hocam. Günahınızı almam istemem ama. İş başka dostluk kurmak başka, şahsen kimse dost olduğu birinin sistemini kötülemez. İlgili firmayı tanımıyorum. Ama yorumlardan çıkardığım düşünce böyle, ve keşke detaylı bir analiz olsa idi.
    Açıklama yapma zorunluluğum yok ama netleştirmek isterim, bundan 2 yada 2,5 ay öncesinde farklı bir r10 hesabında (kişisel hesabımda) bir konu gördüm. Konu bu konuya istinaden tanıştık ve sohbet ettik.
    Şimdiye kadar 3 adet vds 1 adet reseller, 2 adet cpanel hosting sağlamak ile birlikte yazılımsal işlerde de ücretli/ücretsiz destek sağladık.
    Arkadaşlık kısmına gelecek olursak eğer geçen ay @Alkewebtasarim; 'ın işleri çok yoğundu ve yazılımsal destek yer yer verilmesi gerekiyordu destek verik.
    Biz test etmeleri amacı ile r10 da satış yapmadan önce bile @MuhammedSefer; gibi bazı geliştirici ve bu işlerin inceliklerini bilen üyelere (ücretli yada ücretsiz) hizmet sağladık.

    @Alkewebtasarim; ile ilk görüşmemizde benim eksilerim yada artılarım hakkında zaman ile yorum yapmasını istedim, bir web sitesi oluşturup içerisinde paylaşılacağı söyleniliyordu.
    Örneğin: Uzmanlar firması (Uptime) ayda 1 sefer kopmalar olabiliyor ama sunucu performansı çok çok iyi gibi kendisinin incelemesine bırakılmış bir yorum yazılacaktı.

    Ne demek istediğinizi anlıyorum, biz gayet şeffaf bir firmayız ve bu sektörde söylenen yalanları da söylemeden gayet açık bir şekilde müşterilerimiz ile görüşme sağlıyoruz.
    Hizmeti satın alan müşterilerimizden direkt ticaret puanı almak yerine kullanım süresi en az 15 gün - 1 ay geçtikten sonra almayı tercih ediyoruz. Haksız ticaret puanları almaktan yada reklam amaçlı yapılabilecek yorum, konulardan kaçınıyoruz. Eleştiri olarak müşterilerimiz istediklerini yazabilirler. Eksiklerimiz olabilir biz bunları en kısa sürede tamamlayabiliriz ancak eksiklerimizin yanında artılarımızın da yazılması reklam olamaz.
    Aşağıda ilettiğim görsel gibi onlarcası mevcuttur (Görselleri yorum altından sildim, görmek isteyen üyeler için ilete bilirim) ancak biz ticaret puanının insanlara ek satış kattığını düşünmüyoruz, işimizde iyimiyiz? Elbette iyiyiz ve sık sık birşeyler için gündeme gelmeyi sevmiyoruz.
    R10 Da 14 yıllık üyeyiz, sadece ticaret yapılan hesabımız yeni, kuralları ve firmaları gayet iyi tanıyoruz ve sizin düşündüğünüz tarz reklam yapan firmaların da belli bir yere kadar gelip sonra bu forumda kaybolduğunu çok iyi biliyoruz.

    Aklınıza takılan başka bir soru varsa her zaman yardımcı olmaya çalışabiliriz. İyi günler dilerim.


    • RootMaster
    RootMaster bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 18-05-2022, 17:31:26
    #7
    UzmanlarHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıklama yapma zorunluluğum yok ama netleştirmek isterim, bundan 2 yada 2,5 ay öncesinde farklı bir r10 hesabında (kişisel hesabımda) bir konu gördüm. Konu bu konuya istinaden tanıştık ve sohbet ettik.
    Şimdiye kadar 3 adet vds 1 adet reseller, 2 adet cpanel hosting sağlamak ile birlikte yazılımsal işlerde de ücretli/ücretsiz destek sağladık.
    Arkadaşlık kısmına gelecek olursak eğer geçen ay @Alkewebtasarim; 'ın işleri çok yoğundu ve yazılımsal destek yer yer verilmesi gerekiyordu destek verik.
    Biz test etmeleri amacı ile r10 da satış yapmadan önce bile @MuhammedSefer; gibi bazı geliştirici ve bu işlerin inceliklerini bilen üyelere (ücretli yada ücretsiz) hizmet sağladık.

    @Alkewebtasarim; ile ilk görüşmemizde benim eksilerim yada artılarım hakkında zaman ile yorum yapmasını istedim, bir web sitesi oluşturup içerisinde paylaşılacağı söyleniliyordu.
    Örneğin: Uzmanlar firması (Uptime) ayda 1 sefer kopmalar olabiliyor ama sunucu performansı çok çok iyi gibi kendisinin incelemesine bırakılmış bir yorum yazılacaktı.

    Ne demek istediğinizi anlıyorum, biz gayet şeffaf bir firmayız ve bu sektörde söylenen yalanları da söylemeden gayet açık bir şekilde müşterilerimiz ile görüşme sağlıyoruz.
    Hizmeti satın alan müşterilerimizden direkt ticaret puanı almak yerine kullanım süresi en az 15 gün - 1 ay geçtikten sonra almayı tercih ediyoruz. Haksız ticaret puanları almaktan yada reklam amaçlı yapılabilecek yorum, konulardan kaçınıyoruz. Eleştiri olarak müşterilerimiz istediklerini yazabilirler. Eksiklerimiz olabilir biz bunları en kısa sürede tamamlayabiliriz ancak eksiklerimizin yanında artılarımızın da yazılması reklam olamaz.
    Aşağıda ilettiğim görsel gibi onlarcası mevcuttur (Görselleri yorum altından sildim, görmek isteyen üyeler için ilete bilirim) ancak biz ticaret puanının insanlara ek satış kattığını düşünmüyoruz, işimizde iyimiyiz? Elbette iyiyiz ve sık sık birşeyler için gündeme gelmeyi sevmiyoruz.
    R10 Da 14 yıllık üyeyiz, sadece ticaret yapılan hesabımız yeni, kuralları ve firmaları gayet iyi tanıyoruz ve sizin düşündüğünüz tarz reklam yapan firmaların da belli bir yere kadar gelip sonra bu forumda kaybolduğunu çok iyi biliyoruz.

    Aklınıza takılan başka bir soru varsa her zaman yardımcı olmaya çalışabiliriz. İyi günler dilerim.


    Selamlar,

    Öncelikle etiketlendiğim için yorum yapmak istedim, Uzmanlar tarafıyla samimi bir ilişkimiz veya daha öncesinde bir muhabbetimiz olmamasına rağmen kendileri ile güzel bir ilişkimiz söz konusu. Onca süredir her hangi bir kesinti/uptime sorunu söz konusu olmadı. Gayet güvenilir ve işini bilen kişilerden oluştuğunu düşünmüyorum artık biliyorum. Aktif olarak artık GB boyutuna ulaşmış sitelerimiz kendilerinde barınmakta. Her hangi bir şekilde kesinti söz konusu olmadı. Yazılım hususunda da bir problem yaşamadığımız için inanması güç ama hiç bir şekilde destek talebi açmamıza gerek kalmadı. Aşağıda görebiliyorsunuz. Sitemizin taşınması için kendisi ile iletişime geçtiğimizde bize işin aslında ne kadar kolay ve 2 dakika da yapılabilir olduğunu öğreten iletişimle karşı karşıya kaldık. Ve bu bizim için oldukça önemli bir şey. Sunucu bakımı, kesintisi vesaire gibi durumlarda hazır şablon kullanmadan durumun akıbetini ve ilerleyecek süreçleri bile özenle belirterek tarafımıza mail gönderen bununla birlikte sitemizin mevcut durumunu rapor ile çıkartıp tarafımıza sunan (istemememize rağmen) bir firmadan bahsediyoruz. İnanın eğer reklam kokacak olsa hosting arayışına giren r10 üyelerinin konularına girip yazdığım yorumlarda sadece Uzmanlar Hosting firmasını etiketleyip geçerdim. Fakat her önerimde kullandığım ve memnun kaldığım firmaları öneririm. Şunu belirtmek isterim. Uzmanlar Hosting reklam ihtiyacına duymayacak bir potansiyele sahip. Bu süre içerisinde kendilerine sundukları hizmet karşılığında bu konu aracılığı ile de teşekkür ederim. Hosting arayışına giren üyelere yaptığımız önerilerde tercih edildiyse ne mutlu bana.
  • 18-05-2022, 18:35:38
    #8
    Kurumsal Üye
    Hizmet aldığınız firmada fiyat performans destek dışında şeffaflıkta önemlidir.

    Ben her zaman fiyattan önce performans, ardından destek konusuna önem veririm.
    Ve desteğe ilaveten dürüst bir yaklaşım beklerim hep. ''yazılımsal problem'' diyerek müşteriye baştan savma cevap veren çok firma gördüm.

    Açıkçası @UzmanlarHosting; uzun vadede başarılı firmalar arasında olacağını düşünüyorum. İsmi gibi uzman her şeyden önce. Ve son derece şeffaf yaklaşıyorlar.

    Özellikle her adımda bilgilendirme maili yollamaları son derece önemli. Ve dostça yaklaşımları var, yardıma açıklar. Baştan savma değiller.
    Hatta kurumsal bir müşterimize ait olan farklı veri merkezinde yaşanan probleme dair kendilerine danıştığımızda inanılmaz bir alaka gördüğümüzü de belirteyim.

    Ayrıca yedek konusunda çok hassas hareket ediyorlar. Bildiğim kadarı ile yedekler için ciddi maliyet içerisine girdiler ve bunu yansıtmamaya gayret ediyorlar.

    Umarım nazar değmez Başarılarının devamını dilerim.

    Kolay gelsin herkese.