Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Reklam kokan hareketler gibi geldi bana hocam. Günahınızı almam istemem ama. İş başka dostluk kurmak başka, şahsen kimse dost olduğu birinin sistemini kötülemez. İlgili firmayı tanımıyorum. Ama yorumlardan çıkardığım düşünce böyle, ve keşke detaylı bir analiz olsa idi.