Belki bilenleriniz vardır bundan bir kaç ay önce kaliteli ve ucuz hosting firmaları adlı R10'da bir makale yayınlamıştım. Kendileri benimle iletişime geçtiler ve bizide test edermisiniz diye sordular.
Bu denli özgüvenli şekilde bana mesaj atmaları beni şaşırtmıştı çünkü mesaj, mail, attıgım firmalar bir çok firma geri dönüş yapamamışlardı
Bende kendilerine bir adet verebilirse sunucu yoksada hosting vermelerini test yapabilecegimi söyledim.
İkisinide verdiler.
İkisinide kullandım ve gerçek bir hizmet aldım. şunu söyleyebilirimki ilerleyen yılların parlayan yıldızı olucaktır.
Kendileriyle güzel bir dostlukta kurdum ticaretimizin dışında sohbet muhabbette ediyoruz.
Kendileri gerçekten güzel işler yapmakta ben tavsiye ediyorum.
Teşekkürler @UzmanlarHosting;