• 12-02-2009, 11:49:33
    #2
    Websahibi iyidir en eski firmalardan biri sanırım 10 yıldan beri bilirim. profesyonelleşmiş bir şirket görüntüsü veriyor.
  • 18-02-2009, 22:26:12
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ben memnun degilim nice firma gece bile destek veriyor onların canlı destegi saatler sonra oluyo.kafalarına göre sifreleri degistirip haber vermiyorlar.kesintiler arızalar cabası
  • 18-02-2009, 22:32:49
    #4
    Forex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Websahibi iyidir en eski firmalardan biri sanırım 10 yıldan beri bilirim. profesyonelleşmiş bir şirket görüntüsü veriyor.

    Sitesinde hiç de öyle bir görüntü göremedim ben.
  • 19-02-2009, 20:30:55
    #5
    Üyeliği durduruldu
    lost42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitesinde hiç de öyle bir görüntü göremedim ben.

    +1 katılıyorum
  • 19-02-2009, 20:38:50
    #6
    2 yıl önce kullanıyordum. O zaman aşırı ilgisizdiler, açtığım ticketlara 24 ile 48 saat arası cevap veriliyordu. Çalışanların teknik yetersizliği de cabası. Şimdi düzelmiş mi bilemem.
  • 09-05-2009, 22:45:17
    #7
    Çok ciddiyetsiz bir firmadır websahibi.com bakmayın siz eski olduklarına.. Milleti madur ede ede bu güne kadar gelebilmişler.

    Ben de maduriyetimi şu başlık altında anlattım

    https://www.r10.net/hosting-sikayetle...post1058642465

    Bu adamlar biraz para kaybetsinler ki ciddiyetsizliklerinin ceremesini çeksinler. Bütün emeklerimi çaldılar.
  • 14-10-2013, 12:37:22
    #8
    Paramla rezil olmak istiyorum diyenler için harika firma. Günün 5 saati kesin sunucu çalışmıyor sitelerimin hepsi geriledi. 50 kere bildirmeme rağmen sorunu çözemediler sonunda başka yere taşıdım. Aman uzak durun arkadaşlar.
  • 25-02-2016, 20:37:33
    #9
    en sık en çok sorun yaşadığım firmadır kendileri.... tavsiye eder miyim ? ASLA!