Konu
websahibi.com'u nasıl bilirsiniz.?
19-02-2009, 20:38:50
#6
Fhenix
2 yıl önce kullanıyordum. O zaman aşırı ilgisizdiler, açtığım ticketlara 24 ile 48 saat arası cevap veriliyordu. Çalışanların teknik yetersizliği de cabası. Şimdi düzelmiş mi bilemem.