Çok ciddiyetsiz bir firmadır websahibi.com bakmayın siz eski olduklarına.. Milleti madur ede ede bu güne kadar gelebilmişler.

Ben de maduriyetimi şu başlık altında anlattım

https://www.r10.net/hosting-sikayetle...post1058642465

Bu adamlar biraz para kaybetsinler ki ciddiyetsizliklerinin ceremesini çeksinler. Bütün emeklerimi çaldılar.