Forex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Websahibi iyidir en eski firmalardan biri sanırım 10 yıldan beri bilirim. profesyonelleşmiş bir şirket görüntüsü veriyor.

Sitesinde hiç de öyle bir görüntü göremedim ben.