Merhabalar,
hali hazırda VDS sunucum var ama performans olarak istediğim gibi sanki değil.
Redoya firmasında Fiziksel Sunucu fiyatı ( 180₺ ) ve Sanal sunucu fiyatları gözüme çaprtı.
Bu firmayı kullanan var mı, sizce nasıl ? Tavsiye eder misiniz?
Redoya Nasıldır ?
7
●285
- 15-09-2020, 12:46:49Vallahi öyle reis.ErtanTaskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir türlü düzgün VDS bulamadım. Umarım bulurum
- 15-09-2020, 12:47:23Firmayı daha önce duymadım fakat netinternet ya da gamedc tercihiniz olsun iki firma da fiyat performans açısından kaliteli firmalardır.mtrkmn61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-09-2020, 14:13:43Ben Redoya.NET Sanal sunucu hizmetini kullanmaktayım. Otomasyon sistemi ile sunucuyu formatlayıp power yönetimini yapabilmekteyim. Performansından ben memnunum. CyberPanel Kullanmaktayım. Site hızını test etmek isteyenler özel mesaj yolu ile ulaşırlarsa demo bir site atabilirim. Siz karar verirsiniz sunucunun hızına
.
İyi forumlar. - 15-09-2020, 14:19:52karaoglan01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDeğerli yorumlarınız için teşekkürlerEmirhan1327 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle