Merhabalar,
hali hazırda VDS sunucum var ama performans olarak istediğim gibi sanki değil.

Redoya firmasında Fiziksel Sunucu fiyatı ( 180₺ ) ve Sanal sunucu fiyatları gözüme çaprtı.
Bu firmayı kullanan var mı, sizce nasıl ? Tavsiye eder misiniz?