Merhabalar,
hali hazırda VDS sunucum var ama performans olarak istediğim gibi sanki değil.
Redoya firmasında Fiziksel Sunucu fiyatı ( 180₺ ) ve Sanal sunucu fiyatları gözüme çaprtı.
Bu firmayı kullanan var mı, sizce nasıl ? Tavsiye eder misiniz?
Firmayı daha önce duymadım fakat netinternet ya da gamedc tercihiniz olsun iki firma da fiyat performans açısından kaliteli firmalardır.