Ben
Redoya.NET Sanal sunucu hizmetini kullanmaktayım. Otomasyon sistemi ile sunucuyu formatlayıp power yönetimini yapabilmekteyim. Performansından ben memnunum. CyberPanel Kullanmaktayım. Site hızını test etmek isteyenler özel mesaj yolu ile ulaşırlarsa demo bir site atabilirim. Siz karar verirsiniz sunucunun hızına

.
İyi forumlar.
Değerli yorumlarınız için teşekkürler