Merhaba R10 ailesi , 5 - 6 yıldır farklı yerlerden hosting alıyorum geçen de konu açmıştım değiştirmek için ve OdeaWeb bana dönüş sağladı ilkten kuşkuluydum çünkü şuana kadar çok mağduriyet yaşadım.
Reseller aldım ve fiyat olsun performans olsun üst düzey seviye de ve şunu demeliyim ki açtığım en basit bir destek talebini bile hoşgörüyle karşıladılar.
Hatta en son destek talebimi beni arayarak hal hatır sorarak başladılar ve sorunumu telefondan hallettiler kendisi biraz hastaydı öksürüyordu burdan da geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.
Teşekkürler OdeaWeb.
OdeaWeb'in müşteri memnuniyeti ve yardımseverliği
13
●2.191
- 04-07-2019, 14:01:13Üyeliği durdurulduSon yıllarda Hosting Firmaları büyüklü küçüklü fark etmez işlerini daha iyi yapmaya başladılar. Gerçekten işini yapan ve insanları yarı yolda bırakmayan birileri varsa her zaman destek olmak gerekir. Siz de memnuniyetinizi belirterek örnek bir davranış göstermişsiniz. Çünkü genelde bizler şikayet etmeyi seviyoruz.
- 04-07-2019, 14:02:24Üyeliği durdurulduİnanın çok haklısınız fakat bu firma bir farklı cidden uzun yıllar devam edeceğim bir firma olucağı kesin.ebilge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle öneriyorum mustafa bey yardımcı olucaktır.LifeTicaret adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 04-07-2019, 14:21:53Üyeliği durdurulduEmreKafadar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleİşini seven bir ekip olduğu için müşterilerine de hoşgörü ve sevgiyle yaklaşıyorlar.Himen32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-07-2019, 15:44:04zbucky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleebilge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleLifeTicaret adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleEmreKafadar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHimen32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSiz değerli müşterilerimize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Sizlerin sayesinde bu noktalara geldik. İyi ki varsınız desteğimiz hep sizinle.zbucky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-02-2020, 11:30:22Yaklaşık 15 yıldan fazladır kendi host ve sitelerimi kendim yönetiyorum, bireysel kişiler ile çalışmak sıkıntı olduğu için büyük hostlara geçtim , belirli yerlere kadar destek vermeleri, kampanyalar ile farklı ürünlere geçirmeleri ve sonraki senede geçtiğinizin 5 katı rakam çıkması hiç hoşuma gitmiyordu . en son 10 domain haklı düşük bir hosta 800₺ istediklerinde, arkadaş tavsiyesi ile odeadan yarı fiyata sayılır reseller aldım. bir hostumu taşıdım hizmet kötü olacak kesin diye düşünüyordum .
Az önce 3.kez alakasız bir konuya gösterdikleri yardımları çok hoşuma gitti, normalde büyüklerde bu çaresizlik içinde debelenmeye dönerdi.
Hak edenin hakkını verelim, kendileri için bir şey yapayım istediğim için buraya bir yorum ekliyim dedim.
İşlerini çok iyi yapıyorlar. Sürünen sitelerim çok hızlı. Gözünüz kapalı tercih edebilirsiniz.
Teşekkür ederim,ellerine sağlık.
