Merhaba R10 ailesi , 5 - 6 yıldır farklı yerlerden hosting alıyorum geçen de konu açmıştım değiştirmek için ve OdeaWeb bana dönüş sağladı ilkten kuşkuluydum çünkü şuana kadar çok mağduriyet yaşadım.
Reseller aldım ve fiyat olsun performans olsun üst düzey seviye de ve şunu demeliyim ki açtığım en basit bir destek talebini bile hoşgörüyle karşıladılar.
Hatta en son destek talebimi beni arayarak hal hatır sorarak başladılar ve sorunumu telefondan hallettiler kendisi biraz hastaydı öksürüyordu burdan da geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.
Teşekkürler OdeaWeb.