Yaklaşık 15 yıldan fazladır kendi host ve sitelerimi kendim yönetiyorum, bireysel kişiler ile çalışmak sıkıntı olduğu için büyük hostlara geçtim , belirli yerlere kadar destek vermeleri, kampanyalar ile farklı ürünlere geçirmeleri ve sonraki senede geçtiğinizin 5 katı rakam çıkması hiç hoşuma gitmiyordu . en son 10 domain haklı düşük bir hosta 800₺ istediklerinde, arkadaş tavsiyesi ile odeadan yarı fiyata sayılır reseller aldım. bir hostumu taşıdım hizmet kötü olacak kesin diye düşünüyordum .

Az önce 3.kez alakasız bir konuya gösterdikleri yardımları çok hoşuma gitti, normalde büyüklerde bu çaresizlik içinde debelenmeye dönerdi.
Hak edenin hakkını verelim, kendileri için bir şey yapayım istediğim için buraya bir yorum ekliyim dedim.

İşlerini çok iyi yapıyorlar. Sürünen sitelerim çok hızlı. Gözünüz kapalı tercih edebilirsiniz.
Teşekkür ederim,ellerine sağlık.