EmreKafadar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende odeawebi kullanıyorum gayet iyiler
Himen32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende 2 adet limitsiz resellerini kullanıyorum. Resellerde hiç sorun çıkmadığı için bende burdan kendilerine teşekkür ediyorum.
İşini seven bir ekip olduğu için müşterilerine de hoşgörü ve sevgiyle yaklaşıyorlar.