• 29-09-2007, 22:17:57
    #1
    Üyeliği durduruldu
    aynı anda 2 web sitem için iyice ısınmış çalışırken bir yandan da mesleki yabancı dil ödevini düşünüp bir yandan da bu gidişle sahura kadar uyanık kalacam gibi şeyler aklımdan geçiyordu. İçimden msn i açmak geldi. Açtım bi baktım 2 kişi eklemiş. Birininki acayipti kabul etmedim. Diğer msn i kabul ettim [Belki bir sorunu vardır yardımcı olalımda bir hayır kazanalım düşüncesiyle]
    sonra merhaba dedi. mrb yazdım bende sayfayı kapadım. Ardından tanışalım mı dedi ? Almışım hızımı giderken böyle bir soru ile karşılaşınca dedim. kimsin nerden buldun msni fln 3-5 soru birden sordum. Adam bana r10.net dedi. sonra yine kapadım sayfayı. Son sözünü söyleyip gitti. İşte son sözü
  • 29-09-2007, 22:50:19
    #2
    Üyeliği durduruldu
    iyi olur zuahauh güzel
  • 29-09-2007, 22:52:08
    #3
    Misafir
    r10 u sanırım arkadaşlık sitesi sanmış
  • 30-09-2007, 01:55:37
    #4
    güzelmiş yonja sandı herhalde r10 u
  • 30-09-2007, 11:12:15
    #5
    Bayan Kesin..Asılmış Sana Yüzvermemişsin
  • 30-09-2007, 15:25:26
    #6
    böle mannaklar çok var ya ekliyorlar "?" yazıyorum -kimsin msnimi nerden aldın diyorlar bana siparişmi geliyorlar anlamadımki
  • 30-09-2007, 22:21:25
    #7
    Üyeliği durduruldu
    üstad keşke printte msn adresini sansürleseydin
  • 30-09-2007, 22:23:32
    #8
    Kurumsal PLUS
    bana hep geliyo bunlar. tanışalımmı arkadaş olalımmı bilmemne. hayır avatarda resmimde var erkeğim daha ne oluyo anlamıyorum. bunu söyleyen kız da diil

    ne sanıyolarsa beni töbe töbe
  • 30-09-2007, 22:34:14
    #9
    Üyeliği durduruldu
    arkadas.r10.net açılsın