Konu
Bu akşamda piyango bana vurdu :)
30-09-2007, 15:25:26
#6
rhomantic
böle mannaklar çok var ya
ekliyorlar "?" yazıyorum -kimsin msnimi nerden aldın diyorlar bana
siparişmi geliyorlar anlamadımki