• 30-09-2007, 23:37:24
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana hep geliyo bunlar. tanışalımmı arkadaş olalımmı bilmemne. hayır avatarda resmimde var erkeğim daha ne oluyo anlamıyorum. bunu söyleyen kız da diil

    ne sanıyolarsa beni töbe töbe
    Muahaha Acaba
  • 01-10-2007, 23:22:37
    #11
    Misafir
    Pc_Kopath adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadas.r10.net açılsın


    kız taavlayamayan botnet yapar kalsın