Bu akşamda piyango bana vurdu :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu akşamda piyango bana vurdu :)
10
●
470
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Bu akşamda piyango bana vurdu :)
1
2
30-09-2007, 23:37:24
#10
Fatih33
Üyeliği durduruldu
Bartuc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bana hep geliyo bunlar. tanışalımmı arkadaş olalımmı bilmemne. hayır avatarda resmimde var erkeğim daha ne oluyo anlamıyorum. bunu söyleyen kız da diil
ne sanıyolarsa beni töbe töbe
Muahaha
Acaba
01-10-2007, 23:22:37
#11
TheKanka
Misafir
Pc_Kopath adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
arkadas.r10.net açılsın
kız taavlayamayan botnet yapar kalsın
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler