aynı anda 2 web sitem için iyice ısınmış çalışırken bir yandan da mesleki yabancı dil ödevini düşünüp bir yandan da bu gidişle sahura kadar uyanık kalacam gibi şeyler aklımdan geçiyordu. İçimden msn i açmak geldi. Açtım bi baktım 2 kişi eklemiş. Birininki acayipti kabul etmedim. Diğer msn i kabul ettim [Belki bir sorunu vardır yardımcı olalımda bir hayır kazanalım düşüncesiyle]
sonra merhaba dedi. mrb yazdım bende sayfayı kapadım. Ardından tanışalım mı dedi ? Almışım hızımı giderken böyle bir soru ile karşılaşınca dedim. kimsin nerden buldun msni fln 3-5 soru birden sordum. Adam bana r10.net dedi. sonra yine kapadım sayfayı. Son sözünü söyleyip gitti. İşte son sözü