Espiri Yaptım [SS]' Li
84
●2.324
- 04-11-2010, 22:00:03Şöyle yorumlarına hayranımAfMeSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-11-2010, 22:07:34O senin tercihin tabii saygı duymak lazım.Doc.Deniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Orijinal olarak budur aşkım. - 04-11-2010, 22:10:05Üyeliği durdurulduOha özür dilerim bebeğim hiç haberim yok nasıl "da" koymuşum oraya, düzenledim. mck.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-11-2010, 22:11:30Bir tanem bir daha olmasın af eylemem.Doc.Deniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-11-2010, 22:12:21Üyeliği durdurulduayy cnmmm ya yerim seni of ck tatLısnnnnn x))Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-11-2010, 00:14:00Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDoc.Deniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleherkesin gözü önünde yapmayın bari... Rotiko'nun eline bir pankart vercem yakında "Bu Alanda Sevişmek Yasaktır"Doc.Deniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle