Konu
Espiri Yaptım [SS]' Li
04-11-2010, 22:11:30
#51
Misafir
Doc.Deniz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Oha özür dilerim bebeğim hiç haberim yok nasıl "da" koymuşum oraya, düzenledim. mck.
Bir tanem bir daha olmasın af eylemem.