Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O senin tercihin tabii saygı duymak lazım.

Orijinal olarak budur aşkım.
Oha özür dilerim bebeğim hiç haberim yok nasıl "da" koymuşum oraya, düzenledim. mck.