Doc.Deniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cümleyi düzgün kullanın bari. "O da senin tercihin tabii saygı duymak lazım." bu şekilde kullanmayı tercih ediyorum ben.
O senin tercihin tabii saygı duymak lazım.

Orijinal olarak budur aşkım.