• 29-10-2010, 22:04:02
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gardaş, reyiz, emmoğlu, hısım, gibi alternatiflerin en dile dolalı olanıdır hocam
  • 29-10-2010, 22:13:11
    #38
    Üyeliği durduruldu
    Ben usta - bro - reis gibi tabirleri kullanırım. O da samimiyeti belli edecek bir hitap şekli.
  • 29-10-2010, 23:01:11
    #39
    Üyeliği durduruldu
    Gözünüzde azda olsa değeri olan iş yaptığınız kişilere realdede sanaldada hocam diye irtibat edilmekte . Bence bu türk milletinin (özellikle erkeklerin) sıklıkla kullandığı bir kelimedir.
  • 30-10-2010, 01:08:03
    #40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aga , kanka gibi mantıksız şeylerin yanında çok daha mantıklı olduğu için
  • 30-10-2010, 01:08:28
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Souza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gözünüzde azda olsa değeri olan iş yaptığınız kişilere realdede sanaldada hocam diye irtibat edilmekte . Bence bu türk milletinin (özellikle erkeklerin) sıklıkla kullandığı bir kelimedir.
    Biz hocam diye tabir ediyoruz , bayanlar hacı