Souza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gözünüzde azda olsa değeri olan iş yaptığınız kişilere realdede sanaldada hocam diye irtibat edilmekte . Bence bu türk milletinin (özellikle erkeklerin) sıklıkla kullandığı bir kelimedir.
Biz hocam diye tabir ediyoruz , bayanlar hacı