Konu
Neden ''Hocam'' Diyoruz ?
30-10-2010, 01:08:28
#41
Snopy
Üyeliği durduruldu
Souza adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gözünüzde azda olsa değeri olan iş yaptığınız kişilere realdede sanaldada hocam diye irtibat edilmekte . Bence bu türk milletinin (özellikle erkeklerin) sıklıkla kullandığı bir kelimedir.
Biz hocam diye tabir ediyoruz , bayanlar hacı