Konu
Neden ''Hocam'' Diyoruz ?
29-10-2010, 22:13:11
#38
BuRacK
Üyeliği durduruldu
Ben usta - bro - reis gibi tabirleri kullanırım. O da samimiyeti belli edecek bir hitap şekli.