Konu
Neden ''Hocam'' Diyoruz ?
29-10-2010, 23:01:11
#39
Souza
Üyeliği durduruldu
Gözünüzde azda olsa değeri olan iş yaptığınız kişilere realdede sanaldada hocam diye irtibat edilmekte . Bence bu türk milletinin (özellikle erkeklerin) sıklıkla kullandığı bir kelimedir.