• 27-06-2010, 22:20:03
    #37
    emredemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    halı kenarına paspas kenarına overlok yapılır
    en güzeli
  • 27-06-2010, 22:26:26
    #38
    Üyeliği durduruldu
    Evlenip balayına gideceğime , bekar kalır alayına giderim !

  • 27-06-2010, 22:52:21
    #39
    Seni sevmek ibadetim ama sevemem cenabetim
    bide bu var
  • 27-06-2010, 23:34:11
    #40
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    ahmet_gs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seni sevmek ibadetim ama sevemem cenabetim
    bide bu var
    tamam yazıya saygı duyuyoruzda o plaka nedir öyle

    yurtdışına arabamı sattık?

    newyork sokaklarında 95 modifiyeli şahin
  • 27-06-2010, 23:49:26
    #41
    sakaryalı abaza aydın derken ne kastettiğini anlamamışsınız. Abazalık, lazlık-çerkezlik gibi birşeydir. Farklı anlamlara çekmeyin
  • 28-06-2010, 01:22:43
    #42
    Üyeliği durduruldu
    emredemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    halı kenarına paspas kenarına overlok yapılır
    hep evin önünden geçiyorlar sinir oluyorum

    bunlarda benden

    "on tekersin çok şekersin"
    "NAFİLEYLE GEÇME BENİ, KAZAYLA EZERİM SENİ"
    "YOLLARDA MAN AHİRETTE İMAN"
  • 28-06-2010, 11:23:57
    #43
    Üyeliği durduruldu
    " yeğen amaç hemen öldürmek değil , yavaş yavaş öldürmek " Ramiz Karaeski bu sozune cok gulmustum ve cokda hosuma gıttı aliye soylemıstı
  • 30-06-2010, 03:23:21
    #44
    Üyeliği durduruldu
    güzel sözler çıkmaya başlıyor
  • 30-06-2010, 03:26:06
    #45