• 27-06-2010, 10:57:06
    #28
    Burayada yazim bari

    Söyleyeceklerin sessizlikten önemsizse sessiz kalmayı öğren.
  • 27-06-2010, 11:22:36
    #29


    Bu çizim bana ait. Yüksek çözünürlüğü olanı da var. Sticker falan yaptırmak istersen sana ulaştırabilirim.
  • 27-06-2010, 11:29:28
    #30
    Üyeliği durduruldu
    GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amele işi ya yazı felan yazdırmak.
    Benim arabam olsa logomu koydururdum.
    aynen.
  • 27-06-2010, 12:05:33
    #31
    Üyeliği durduruldu
    ve yanına Genel İçici yazabilirsin. Birde Arka camın üst köşesine +18 de yazdırsan hoş oluyor
  • 27-06-2010, 16:22:27
    #32
    Üyeliği durduruldu
    gaz fren şanzıman halim duman xd
  • 27-06-2010, 16:43:46
    #33
    Gönlünde yer yoksa ayakda giderim
  • 27-06-2010, 17:41:17
    #34
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Hatalıysam sineye çek, öbür dünyada hesaplaşırız..

    yada

    Hatalıysam affet, affetmek büyüklüktür.
  • 27-06-2010, 18:59:03
    #35
    Logonu koydur.
  • 27-06-2010, 19:55:54
    #36
    Üyeliği durduruldu
    halı kenarına paspas kenarına overlok yapılır