• 05-07-2010, 02:54:41
    #46
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Hatalıysam 5576 ya mesaj gönder Orhan Gencebay'dan hatasız kul olmaz melodisi cebine gelsin
  • 05-07-2010, 03:35:23
    #47
    Meta ADS Hizmetleri
    Benim arabam var arkadaslar. hic birsey yapıstırmadım, yazmadım

    Benim, amca oğlum'un peugeot 106 sı var

    Şöyle yazıyor.

    Ela gözlümün nazına, hastayım fordun ara gazına.
  • 05-07-2010, 03:58:26
    #48
    Üyeliği durduruldu
    Rahmetlide sollardı bunu yazdır
  • 06-07-2010, 02:06:30
    #49
    Usta yetişemezsen ödemeli at.

    Hatalıysam çaktırma.

    Hatalıysam aramız da kalsın.
  • 06-07-2010, 02:13:37
    #50
    Sollama Beni Sollarım Seni.
    İstedim Vermediler , Sen Şöförsün Dediler.

    İlyas Salman
  • 06-07-2010, 03:12:03
    #51
    Üyeliği durduruldu
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Bu çizim bana ait. Yüksek çözünürlüğü olanı da var. Sticker falan yaptırmak istersen sana ulaştırabilirim.
    Benim arabanın, sağ ön farının üstünde var. Yarın bir foto atayım size..
  • 06-07-2010, 16:19:12
    #52
    -Yolun Başındayım,Cok Genç Yaşımdayım. Sıra Sıra Beni Bekleyenler Hepinizi Nasıl ALAYIM
    -Batarken Güneş Ardından Tepelerin.... A...Koyum Bütün Teletabilerin
    -Ağlama sevgilim ıslanıyorum
    -Arabanin onundeki cocuklar kazalara, arabanin arkadasindaki kazalarda cocuklara neden olur.
    -Tork tork dediqin nedirki gülüm,ben senin için devir çevirmeye göze almışım!!!
    -Kırmızı Işıkta Durdu VTEC ler , Kalkmazsanız İtekLer

    -Bir Gün Sordum James Bonda
    Hangisine Benzer Anakonda
    Gel Yavrum Dedi Bak Bu Pug Buda Honda
    Sence Hangisi Dedi Sert Bi Tonda
    Eye Of The Tiger Çalıyordu Arka Fonda
    Tırstım Birden ıSlandı Bizim Pantalonda Donda
    Sesim Titreyerek Dedim Honda
    Dedi Sende Anladın Sonunda
    Tabiiki Honda

    -Hatuna etek. Erkeğe VTEC
    -recep Type-Rdoğan
    -Soch ile yola gelmeyeni etmeli tekdir, tekdir ile uslanmayanın hakkı vtec'tir.
    -Bedenim düz gitsede ruhum yan gider
    -Onun Adı Honda
    Yıllardır Hep Formda
    Gaza Bastın mı İbre Sonda
    Gelde Şimdi Mutlu Olma

    - Kimileri V-tec açar Kimileri Çiçek =))
  • 08-07-2010, 16:51:10
    #53
    Üyeliği durduruldu
    arabaya şiir yazmıoz hocam iki satır kelime arıoz
  • 08-07-2010, 17:37:46
    #54
    CyberMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arabaya şiir yazmıoz hocam iki satır kelime arıoz
    hem şiir var hem güzel sözler var işte Hangisini istersen onu yaz